Saturday, August 20, 2011

Cerita Cuti Semester Ku.

Assalamualaikum dan Salam Ramadhan Al Mubarak semuanyer...

perrggghhh.. cptnyer la masa berlalu... tau2 hari ni dh puasa yg ke 20... mmg sgt la cpt, ade lg lebih kurang 9 hari lagi utk puasa.. lps tue raya la.. hahaha.. (okay2.. cukup2 la ko mengarut ok).. hahahaa... okay la.. kalau bulan puasa pun dh nk habis bermakna.. cuti aku yg panjang ni pun bakal berakhir la kn. ade lebih kurang dua minggu lg aku akn kembali ke UiTM Puncak Alam.

sedar taksedar, dh dua bulan aku bekerja sebagai pembantu Koperasi SMK Sultan Abdul Samad Telok Datok Banting nie.. hahaha... dh mcm2 gelagat aku jmpa okay dan aku juga mendapat menimba pengalaman yang baru walaupun kadang2 stress jaga koperasi ni tp aku tetap bersabar dan teruskan juga. (walaupun kdg2 merungut) hahaha... okay la.. biase la tu kn.. kerja mane ade yg tak stress. sume ade stress masing2. so think positive je la. hahaha...

Btw, aku sebenarnyer baru je mengalami kemalangan kecil, jatuh moto... adussshhhh... sakit tuuuuuu.. tp nk wt cmne, bnda dh nk jd dan dh jd dh pun.. aku redha je la.. anggap sume ini dugaan dari Allah di bulan puasa yg mulia ini. aku pun malas la nk cerita psl bnda ni lagi. kalau leh aku nk lupakan la. anggap la ini satu pengajaran buat aku agar lebih behati-hati. alhamdulillah aku semakin beransur pulih walaupun terasa sengal2 di tangan aku ni. huhuh... tp aku tetap redha.. hahahahaha... okay faris afiq.. cukup2...

tak lama lagi aku akan kembali menjadi seorang student UiTM semula... hahaha.. rindu nk jmpa kwn2 balik la... tak lama lagi bakal bermula sesi pemerahan otak yg dasyat setelah berehat selama 4 bulan ini. aku rasa la cuti 4 bulan nie.. mcm2 bnda yg jd sepanjang 4 bulan ni.... hahahaha... dh mcm2 bnda gaks aku belajar n pengalaman baru.... hehehe...

okay la.. cukup la smpai di sini je la.. xde bnda nk cter sgt la... hahaha...

sekian...

No comments:

Post a Comment