Thursday, April 26, 2012

Nabil - Hati Ini

okay.. post kali nie.. xde pe sgt.. just nk share lagu nie, perrgghhh.. bila dgr lagu ni.. berbunga-bunga hati aku.. mmg bertaman hati aku kali ni, bunga-bunga di taman kian mekar... feeling amat. yes, finally. adakah cinta mula berputik kembali.. jeng2.. itu yg aku xtau... hahaha... tp macam ade... :)

enjoy la this song!! khas utk semua and someone be special to me... <3



Ku lihat kau berlegar-legar di kaki lima, 
Inginku tegurmu tapi terasa curiga, 
Mungkin ekspresimu nanti tak sepertiku harapkan, 
Adakah kau merinduku sepertiku merindumu.. 

Tanpa aku sedari, cinta pun mula berputik, 
Mulanya dari teguran "boleh kita berkenalan?" 
Tanya "apa nama, buat apa, nak ke mana?" 
Hati rasa berdebar... 

Janganlah hancurkan hati ini.. 
Ku hanya mencuba meluahkan perasaan.. 
Usahlah ragui hati ini... 
Kerna kau satu-satunya gadis yang ku cinta selamanya... 

I got home dat day, feeling so tired and in pain, 
I wana call u but u need your rest, u might feel the same.. 
Something's wrong with me, i can't seem to find myself... 
(U know what?) I think I'm crazy over you... 

I called my friend and asked her, 
"What should i do, what should i say?" 
Cos everytime i hear your voice, you'll throw me miles away.. 
My cellphone suddenly rings...your name is on the screen... 

Janganlah hancurkan hati ini.. 
Ku hanya mencuba meluahkan perasaan.. 
Usahlah ragui hati ini... 
Kerna kau satu-satunya gadis yang ku cinta selamanya...

No comments:

Post a Comment