Tuesday, January 6, 2015

Aku

Aku,
cuma seorang insan biasa,
yang tidak mempunyai apa-apa seperti harta dan sebagainya,
tapi aku mempunyai kemampuan dan kemahiran yg mampu membuat aku menjadi luar biasa

walaupun sering diperlekeh dan dipandang rendah,
aku tetap meneruskan ia dgn sabar dan tabah,
menghadapi rintangan, dan cabaran.

setiap sindiran dan cacian akan ku tepis dan abaikan,
aku tetap aku,
dan aku ada cara sendiri untuk menghadapi.

aku yakin bahawa aku boleh berdiri sama tinggi dan duduk sama rendah dgn orang lain.
aku akan buktikan kepada semua orang yg aku boleh.

aku akan berjaya, dan aku akan capai semua impian yg aku impikan selama ini.
masa untuk mengorak langkah untuk berjaya.
In Shaa Allah.


2 comments:

  1. faris tetap faris, takkan jadi bad, abg zaki mahupun sesape saje..haha

    ReplyDelete